23 Haziran 2010 Çarşamba

Harika yemekler_2

Aklımda tutamayacağım sanırım bunca tarifi!!!
Ama kesinlikle evde deneyeceğim bir kaç yemek ve meze çeşiti var...Özellikle semizotu çorbası, ıspanak kökü, enginar salatası, ıspanak salatası, kabak dolması bunların başında geliyor.Şimdi diyeceksiniz eee nerde bunların resimleri? Valla her gördüğümde dayanamayıp saldırıyorum tabağa, resim çekmeye gelince herşey bitmiş...Özellikle ana yemek öncesi gelen mezeler benim favorilerim oluyor.Heleki yanındaki zeytinyağ ve tazecik el yapımı ekmekler...Ben burdan bana ait olmayan yemekler üzerinden tarif vermek istemiyorum.Tek tek denedikçe birazda ev damak tadına uydurduktan sonra sizlerle paylaşıcam...Hımm birde biber reçeli var...Yok böyle bir lezzet diyorum...
Dana yanağııspanak salatasıbalzemik soslu somon