14 Şubat 2011 Pazartesi

2. Doğum günümüz

Oğlum 2 yaşını doldurdu ve her zaman ki gibi rahat duramadım, bir doğum günü düzenledim. Aslında küçük çaplı yakın akrabalarımız ile olsun dedik, ama ne kadar geniş bir aile olduğumuzu atladık heralde.. Çok hoş güzel bir doğum günü oldu. Oğlumun pastasını bu sefer kendi ellerim ile yapmak istedim.Kız kardeşimde bana yardımcı oldu.
 Menümüze gelince oldukça geniş bir menüydü. Size  söyle bir listeliyeceğim. Fotoğraflar çok kaliteli değil idare edin.

Kayısıdan balıklar
Kuru börülce salatası
3 Renkli salata ( gülayınmutfağında gördüm)
pudingli kek
tarçınlı kurabiye
yufkadan cipsler
Elma tatlısı
Zeytinyağlı lahana ve yaprak sarması
Çiğ köfte
Kıymalı pide
Tek atımlık biskuviler ( hünerlibayanlarda gördüm)

Bu arada aslında artık bu blogu kapatmayı yada daha fazla devam etmemeği düşünüyorum, nedenine gelince hem oğlum büyüdükçe onun biraz daha ilgi istemesinden dolayı yazamamam ve onun bloğuna çok fazla ilgi gösterememem.