11 Aralık 2010 Cumartesi

Beklediğiniz yeni Tarifler...Ispanak Salatası

Biliyorum uzun bir zaman geçti, sizler hergün yeni bir tarif var mı diye tıkladınız bloğumu ama yazamadım.
Egehanın rahatsızlığı, alışverişi, düdütleri derken kendime bile zaman ayıramaz oldum bu sıralar.Fırsat buldukça denediğim, sürekli yaptığım tarifleri sizlerle paylaşmak üzere fotoğrafladım ama uzunca bir süredir fotoğraf makinesinde beni bekliyorlardı bilgisayara aktarmam için. En sonunda fırsat buldum ve tariflerin hepsini yazmadan oğluşum uyanmaz umarım.

Son zamanlarda bayıldığım soframızdan eksik etmediğim salatamı önce sizlerle paylaşmak istiyorum.Yazın bol bol domates salataları yedik, artık mağlum mevsim kış ve hormunlu domatesleri eve sokmuyoruz.Bu sıralar pek kıvırcıkta damak zevkime hitap etmiyor.Daha çok roka, tere ve ıspanak baştacı.
Salata da kimse tadını alamıyor ve bir güzel silip süpürüyor.
Roka, ıspanak, tere, kırmızı soğan, salatalık üzerine biraz nar!!! Nar çok hoş bir tat veriyor onuda belirtmeliyim.