14 Mart 2012 Çarşamba

Yaz geliyor Diyete başlamanın tam zamanı...


Bayanlar yaz geliyor ve bizim kazakların altına sakladığımız kilolardan kurtulma vaktimizde geldi diye düşünüyorum. Aslında hiç almamak en güzeli ama havaların soğukluğu, karanlığı insana daha çok evde vakit geçirtip bol bol yemek yediriyor!

Ben bir haftadır Ebru Şallı nın önerisi olan ve bir çoğumuzunda bildiği; sabahları 1 bardak ılık su içerisine yarım limon ve bir çay kaşığı bal karıştırıp içiyorum. Yarım saat yada 45 dakika sonrada kahvaltımı yapıyorum.

Metabolizmam hızlanmaya başladı bunu hissedebiliyorum. Bunun yanında tabiki yediklerimize dikkat etmeli ve spor yada yürüyüş yapmalıyız. Ben pilatese başlamış bulunuyorum.
Limon yerine bazı sabahlar yarım greyfurt' da kullanabilirsiniz.

Yalnız şunu belirtmek isterim, sadece bu karışımı içip zayıflamak mümkün değil. Yağ yakımına yardımcı bir içecek. Ve limondaki c vitamini sayesinde güne biraz daha dinç başlatmak.