11 Ağustos 2010 Çarşamba

Kış Hazırlıkları 2


Kış hazırlıklarına son sürat devam diyorum...
Gerçi bir çok şeyi hazırladım, hatta benimki biraz ramazan hazırlığı ile karıştıda diyebilirim.
Şimdi gelelim yeni hazırladıklarıma;
  • Biberlerimi kızarttım ve poşetledim,dilerseniz domates soslayıpda kaldırabilirsiniz.
  • Kırmızı biberlerimi yıkadıktan sonra başlarını kesip, çekirdeklerini çıkardım ve 2 şeyli içiçe geçirip poşetledim.
  • Bu arada baş kısımlarını çöpe atmak yerine kenarlarını küçük küçük kesip poşetledim ve yemeklerin içine kullanmak için kaldırdım.
  • Karnıyarık için patlıcanlarımı kızartıp,yağlarını süzdürdükten sonra poşetledim.
  • Ve  şeftalı hoşafı yapıp,konserveledim.

Tüm bunların yanında 1 kilo kadar nohut haşladım ve hem yemeklik hemde pilavların içine koymak için poşetledim, Size daha sonra nohut köftesinin tarifini vermek istiyorum,hem çok basit hemde hazırladığınız köfteler derindondurucuda uzun süre muhafaza edilip,ramazanda misafirlere sunmak için birebir.